Markus Pierwszy - 2008-01-07 12:36:40

Witam wszystkich, którzy chcą przeczytać mój poradnik.
Na początek jednostki (do czego służą):

(Wszystkie podane przykłady przeliczyłem w symulatorze i uwzględniłem surowce jakie musiałybyć wydane na jednostki i miejsca w zagrodzie)

Pidestał

-rycerz: Jest to jednostka symboliczna. Potrzebna jest najbardziej na początku bo jest tania, a dosyć dużo bierze łupów. Można go mieć tylko jednego w wiosce.

Koszary:

-pikinier: Jednostka do obrony. Jest bardzo dobra do niszczenia wrogiej kawalerii. Najlepsza jednostka do niszczenia pikinierów - topornik
-micznik: Jednostka do obrony. Jest bardzo dobra do niszczenia wrogich toporników. Najlepsza jednostka do niszczenia mieczników - kawalerii
-topornik: Jednostka do ataku. Jest bardzo dobra do niszczenia wrogich pikinierów. Najlepsza jednostka do niszczenia toporników - miecznicy
-łucznicy: Jednostka do obrony. Jest bardzo dobra do niszczenia wrogiej kawalerii i piechoty ale ma beznadziejny pancerz. Najlepsza jednostka do niszczenia łuczników - konni łucznicy.

Stajnia:

-zwiadowcy: Jednostka za pomocą, której można zobaczyć jaką armie i budynki ma wróg. Najlepsza jednostka do niszczenia zwiadowców - zwiadowcy
-lekka kawaleria: Jednostka do ataku. Jest bardzo dobra do niszczenia wrogich mieczników. Najlepsza jednostka do niszczenia lekkiej kawalerii - pikinierzy
-konni łucznicy: Jednostka do ataku. Jest bardzo dobra do niszczenia wrogich łuczników. Najlepsza jednostka do niszczenia konnych łuczników - miecznicy
-ciężka kawaleria: Jednostka obronna. Nie jest na nikogo wrażliwa, a nie posiada żadnch wrogów.

Warsztat

-tarany: Jednostka do ataku. Jest bardzo dobra do niszczenia wrogich murów. Najlepsza jednostka do niszczenia taranów - wszyscy oprócz łuczników i łuczników na koniach.
-katapulty: Jednostka do ataku. Jest bardzo dobra do niszczenia wrogich budynków. Najlepsza jednostka do niszczenia katapult - wszyscy oprócz łuczników i łuczników na koniach.

Pałac

-szlachcic:  Jednostka do ataku. Zapomocą szlachty można przejmować wioski. Polega to na tym, że atakujemy wioskę i za każdym atakiem poparcie w tej wiosce spada(Od 10% do 30%). Na początku wioska ma 100% poparcia. Kiedy poparcie spadnie poniżej 0% będziesz mógł się cieszyć nową wioską. Jest to bardzo cenna jednostka więc proponuje najpierw zniszczyć cała armię wroga, a potem dopiero wziąść się za przejmowanie.


Niedługo napisze poradnik dotyczący budynków i dobrego startu.

GotLink.plbiuro rachunkowe weekend czerwcowy nad morzem materace koło